Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Obchodní podmínky eshopu

Zboží nezasíláme na dobírku, ani nepožadujeme platbu předem, tzn. dodané zboží zaplatíte bankovním převodem až po doručení a převzetí zboží. Tyto obchodní podmínky platí jen pro české zákazníky.

 

Zboží lze zakoupit i osobně na prodejně:

Praha 3 – Žžkov, Husinecká 715/22 – Pondělí až Pátek od 9.00 – 17.30 hod. bez přestávky na oběd.

Doprava: tramvaj 5-9-15-26 zastávka Viktoria Žižkov, ca. 5 minut chůze.

 

Zákazník může vrátit zboží zpět a odstoupit od smlouvy písemně do 14 dní od převzetí zboží. Zboží musí zákazník vrátit dodavateli v bezvadném stavu, tzn. že zboží nesmí mít znaky poškození, použití, montáže, opotřebení apod. Po vrácení bezvadného, nepoškozeného a nepoužitého zboží zašle dodavatel zákazníkovi peníze zpět, a to do 14 dní od převzetí zboží, pokud se nedomluví se zákazníkem jinak (výměna apod.). V tom případe může dodavatel požadovat na zákazníkovi úhradu poštovného.

 

Ložiska a gufera jsou spotřební zboží, na které se nevztahuje dvouletá záruka. V případě reklamace zboží, pokud je reklamace zboží oprávněna, zákazník si může vybrat, zda odstoupí od smlouvy (§ 2001 až 2005 obč. zákoníku), bude chtít vyměnit reklamované zboží za nové nebo bude požadovat slevu z ceny. Oprava vadného ložiska není možná. U dražšího ložiska se ložisko zašle do zkušebny výrobce nebo zkušebního ústavu (VUVL, VURAL) k otestování vzniku závady. Pokud zákazník s reklamací uspěje, hradí náklady testování dodavatel, pokud neuspěje, hradí náklady zákazník.